Zamów przez telefon 602 118 550
Formularz wyszukiwania

FAQ



Czy wybrane w jednym zamówieniu produkty mogą zostać wysłane pod różne adresy?

Nie. Adresat może być tylko jeden. Jeżeli chcą Państwo, aby przesyłka została dostarczona pod inny adres, niż ten podany w danych zamawiającego, prosimy o wprowadzenie zmiany w danych dostawy.

Czy moje dane podczas rejestracji/płatności są bezpieczne?

Posiadamy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony danych osobowych, wykorzystujące najlepsze obecnie metody szyfrowania. Bezpieczeństwo płatności zapewnia Firma Płatności.pl, obsługująca obecnie wszelkie systemy internetowych transferów pieniężnych.

Czy cena wyświetlana przy danym tytule obejmuje koszt dostawy?

Nie. Ponieważ w zależności o wielkości zakupów cena dostawy zmienia się, ostateczne koszty dostawy znajdą Państwo w zakładce "Koszyk", przed sfinalizowaniem transakcji.

Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?

Tak, ceny zawierają podatek VAT.

Gdzie mogę znaleźć termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia obejmuje tylko dni robocze i znajduje się w karcie charakterystyki danego produktu. Jest to szacunkowa informacja o czasie, w jakim możemy zrealizować Państwa zamówienie. Jest to czas, który upłynie od momentu złożenia zamówienia (w przypadku opcji "za pobraniem") lub momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (w przypadku płatności przelewem lub kartą płatniczą) do momentu przekazania paczki kurierowi. Nie obejmuje on czasu potrzebnego kurierowi na dostarczenie przesyłki do adresata.

Skąd wiem, że moje zamówienie zostało wysłane?

O każdym etapie realizacji zamówienia są Państwo informowani przez e-mail. W momencie wysłania przez nas przesyłki otrzymują Państwo e-mail z numerem listu przewozowego kuriera, dzięki czemu mogą Państwo śledzić drogę przesyłki.

Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?

Termin realizacji zamówienia w sklepie Myin.pl obejmuje czas potrzebny na przygotowanie przesyłki, do którego należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera.

PRZYGOTOWANIE PRZESYŁKI - sprawdzenie przez nas czy przesyłka jest wolna od wad oraz przystosowanie jej do bezpiecznego transportu. Towary w naszym sklepie różnią się od siebie pod względem czasu przygotowania ich do wysyłki. W przypadku większości zamówień nie trwa to dłużej niż 1-2 dni. W niektórych przypadkach czas ten może wydłużyć się do 6 dni roboczych. W ekstremalnych sytuacjach, gdy potrzebujemy jeszcze więcej czasu, informujemy klienta o zaistniałej sytuacji i wspólnie ustalamy rodzaj oraz termin dostawy. W przypadku zakupu mebli, czas przygotowania przesyłki zależy od dostępności asortymentu w magazynie i u producenta oraz od prawidłowego przygotowania paczki do wysyłki, jednakże nie powinien on przekraczać 3 tygodni. W innych sytuacjach, gdy czas ten jest niemożliwy do spełnienia, informujemy Klienta o zaistniałej sytuacji i wspólnie ustalamy rodzaj oraz termin dostawy. W takim wypadku klient może również dokonać kasacji zamówienia.

DOSTARCZENIE PRZESYŁKI - od tego momentu wszystko zależy od firmy kurierskiej. Najczęściej czas dostarczenia przesyłki nie przekracza 1-2 dni.

Termin realizacji zamówienia:

  • 2-3 dni

    Towar oznaczony w ten sposób mamy w naszym magazynie i zdążymy go wysłać w ciągu 2-3 dni od chwili złożenia zamówienia (w przypadku opcji "za pobraniem") lub momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (w przypadku płatności przelewem lub kartą płatniczą) do momentu przekazania paczki kurierowi.

  • 5-6 dni

    Towar wymagający specyficznego przygotowania przesyłki, bądź w chwili obecnej oczekujemy dostawy. Zdążymy go wysłać w ciągu 5-6 dni od chwili złożenia zamówienia (w przypadku opcji "za pobraniem") lub momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (w przypadku płatności przelewem lub kartą płatniczą) do momentu przekazania paczki kurierowi.

  • do 3 tygodni

    Najczęściej ten czas realizacji dotyczy zamówień mebli, które musimy sprowadzić zza granicy. Wraz z producentem dokładamy wszelkich starań, żeby stało się to jak szybciej.
    W ekstremalnych przypadkach może się okazać, że czas ten będzie dłuższy. O zaistniałej sytuacji zostaną Państwo poinformowani telefonicznie, w celu ustalenia rodzaju i terminu dostawy.

W przypadku zamówienia większej ilości produktów, może się okazać, iż zamówienie możemy zrealizować tylko częściowo. O takiej nietypowej sytuacji zostaną Państwo poinformowani telefonicznie i mogą podjąć decyzje o sposobie jego dalszej realizacji (częściowa realizacja, anulowanie całości zamówienia).

Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy myin.pl?

Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie firmy myin.pl są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb firmy myin.pl i nie będą udostępniane innym podmiotom.

Czy mogę otrzymać kilka faktur na poszczególne towary z jednego zamówienia?

Nie. Faktura obejmuje wszystkie towary z zamówienia. Fakturę wysyłamy Pocztą Polską w dniu przekazania przesyłki kurierowi.

Jak się z nami skontaktować?

Jesteśmy dostępni do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16:

  • W siedzibie firmy:
    ul. Wołczyńska 50
    60-167 Poznań
  • Pod adresami e-mail:
    info@myin.pl – w sprawach ogólnych, dotyczących przedmiotów, dostaw itp.
    reklamacje@myin.pl – w kwestii zwrotów oraz reklamacji.
  • Pod numerem telefonu:
    tel: (+48) 61 222 4697
    fax.: (+48) 61 278 63 26

Jak liczymy koszty dostawy?

Koszty dostawy uzależnione są od wielkości zamówienia. Informacja o kosztach przesyłki zawarta jest w karcie charakterystyki danego produktu a zbiorczy koszt przesyłki znajdą Państwo w koszyku. Jeżeli zamawiają Państwo kilka produktów, koszt dostawy jest automatycznie pomniejszany.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak. Wystarczy przy zamówieniu zaznaczyć opcję „odbiór osobisty”, wówczas nie będzie naliczony koszt transportu. Zamówienie można odebrać po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym ze Sklepem w godzinach 8.00-16.00 w siedzibie firmy:
ul. Wołczyńska 50
60-167 Poznań

Dlaczego opóźnia się realizacja mojego zamówienia?

Dostępność wszystkich produktów jest przez nas na bieżąco monitorowania. Niestety może się zdarzyć, że mimo deklaracji dostawca/producent odmawia realizacji naszego zamówienia w podanym terminie. W takich przypadkach zostaną Państwo poinformowani telefonicznie, w celu ustalenia dalszego postępowania z zamówieniem. Do Państwa należy decyzja, czy chcą Państwo czekać na spóźniający się towar, czy mamy zrealizować zamówienie częściowo, bądź też anulować całe zamówienie.

Czy można u Was zapłacić karta kredytową lub przelewem bankowym?

Tak, wybierając tę formę płatności, płacą Państwo po złożeniu zamówienia. Przelewu można dokonać, w banku, na poczcie lub wybierając opcję zapłać przez Internet - korzystając z systemu płatności.pl w naszym sklepie. Czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Czy można u Was dokonać zamówienia za pobraniem?

Tak. Przy składaniu zamówienia należy zaznaczyć pole „przy odbiorze”. Wówczas dokonają Państwo zapłaty za zamówiony towar gotówką u kuriera.

Zapłaciłem przelewem, nie zostało zrealizowane zamówienie w całości. Jak mogę odzyskać nadpłacone pieniądze?

W przypadku zamówień realizowanych częściowo, kwota nadpłaty nie zostanie Państwu automatycznie zwrócona. Wówczas prosimy wysłać e-mail na adres reklamacje@myin.pl z numerem zamówienia i numerem konta bankowego. Informacje na ten temat znajdą Państwo również w e-mailu informującym o możliwości częściowej realizacji zamówienia.

Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że zamówiony produkt jest niedostępny?

Oferta towarów znajdujących się w naszym sklepie powstaje na podstawie danych uzyskanych od współpracujących z nami dostawców. Stale uwiarygodniamy i aktualizujemy listę towarów dostępnych. Niestety może się zdarzyć, że towar, który uznany był przez nas za dostępny, zniknął z oferty dostawcy, o czym nie poinformowano nas na czas. Stąd zmiany w zamówieniu klienta.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu myin.pl poprzez e-mail info@myin.pl oraz telefonicznie pod numerem (+48) 61 222 4697.

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?

Tak. Jednak warunkiem dokonania zmian w zamówieniu jest poinformowanie nas telefonicznie bądź przez e-mail o zaistniałych zmianach. Jest to oczywiście możliwe tylko w przypadku gdy zamówienie nie zostało już przez nas zrealizowane i wysłane.

Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?

Tak. Jeśli paczka nie została wysłana, wystarczy wysłać na adres info@myin.pl e-mail z numer zamówienia wraz z prośbą o jego anulowanie, bądź przekazać nam taką informację telefonicznie. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, trzeba zwrócić paczkę lub nie odbierać w momencie dostarczenia przez kuriera. Klient dokonuje zwrotu na koszt własny. Jeżeli Klient zapłacił za towar kartą lub przelewem pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszty przesyłki oraz inne koszty uboczne transakcji nie podlegają zwrotowi.

Czy mogę zwrócić towar jeśli nie spełnia moich oczekiwań?

W ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny. Gwarantujemy zwrot pieniędzy!

Zwracamy wszystkie wpłacone przez Ciebie pieniądze, łącznie z kosztem wysyłki. Ponosisz tylko koszty zwrotu towaru. Zamówimy dla Ciebie naszego kuriera i ułatwimy maksymalnie operację zwrotu. Na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: info@myin.pl bądź też listownie na adres: , jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jesteśmy jednak tak pewni naszych produktów, że dajemy Ci dodatkowych 16 dni na podjęcie takiej decyzji!

Zwroty prosimy opisać "Gwarancja Satysfakcji" po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu daty zwrotu przesyłki. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest zwrot towaru w stanie nienaruszonym oraz w oryginalnym opakowaniu, a następnie podpisanie i odesłanie faktury korygującej. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym, na konto wskazane przez klienta, w terminie 5 dni roboczych.